underbart glad

Jag borde egentligen vara bakis nu men.... nej, inte ens om jag känner efter riktigt ordentligt.
Undrar om det är för att jag enbart drack öl igår? Eller för att jag sov till tio? No more vin säger jag då för jag mår skitbra idag.
Eller är det för att det är så underbart väder ute så man kan dö av glädje?
Eller är det för att fönstren är nyputsade och solen faktiskt skiner in genom dem?
Jag kanske inte är bakis för att jag åt en enorm korv innan jag åkte hem (de hade fått felleverans så tjockkorvarna var typ en halvmeter långa ha ha). Eller så är jag inte bakis för att jag faktiskt slutade dreick aett tag innan vi gick hem igår, och det sista jag drack ute var vatten.

Hmmm, kan nån berätta för mig vilket det är så vore jag tacksam, det måste ju gå att göra om.

Gårdagen var iallafall jättetrevlig. Sjysst musik (med både trombon och sax, I like!) sen var det sjysst musik på dansgolvet efteråt också, trevliga människor. Och det bästa av allt - jag var där med den snyggaste killen så jag slapp alla desperatragg (vilket min kära vän J inte gjorde ha ha ha "kunde du inte ha sagt det lite tidigare...").

Ikväll blir det mer reggae. Najs. På Mosebacke

Kommentarer
Postat av: Mocca

Hm...med tanke på hur jag mådde i går efter att ha druckit tre ynka glas rödvin i torsdags så är jag också väldigt intresserad av den hemlig formeln.

Ha en trevlig påskafton!
*kram*

2006-04-15 @ 15:19:25
URL: http://moccca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0