Another day in hell

Det ska bli intressant att se om det kan bli värre än igår... det blir nog svårt.

Igår ösregnade det (och då menar jag att det verkligen ÖSTE) så mycket att jag hann bli helt dyngsur bara av att springa mellan två portar. Såg ut som om jag hade badat med kläderna på (kul!)

Dessutom åskade det så fruktansvärt att jag hade dödsångest varje gång jag var tvungen att gå ut ur en port (tur att jag inte dyklade villadistrikt, det hade jag nog inte pallat.)

Åskan slog ner och slog ut en hel del portkodlås vilket gjorde att jag inte kunde komma in med posten (och det betyder att jag måste gå med dubbel post där idag, jippi!!)

Det blev översvämning i flera portar som har ingång under marknivå och jag fick alltså vada fram med mina träningsdojor som förmodligen är helt förstörda nu. I en port var det över en meter vatten framför porten så där kom jag inte heller in...


Jag ÄLSKAR mitt jobb!


Kommentarer
Postat av: Tanya

Shit the fuck!!! Fy fan, tycker du borde få en lyxig spa-weekend för 10 (kanske kan jag få va med på ett hörn) och nya dojor (förslagsvis guld-röda) som plåster på såren. Istället får du väl ännu ett trauma att förtränga tills du ska jobba igen, 12 timmar senare.

Räkna, räkna ner. Dan före dan före dan före dan... Livet som student - oj, oj fantastiskt! Men såg just dokumentären på TV. Lite ångest... mycket ilska. Men nu låtsas vi som att vi går en lycklig framtid till mötes och glädjs över en arbetsmarknad som säljer sig till oss.

Lycka till på praktiken framtidsredaktör Anna!

/kontorsassistenten

2006-08-22 @ 21:42:41
URL: http://tanya.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0