Bättre än väntat

Efter några år på Södertörn är väl mina förväntningar på organisation inte så höga så jag är faktiskt positivt överraskad. Det känns nästan som att plugga på riktigt nu ;)

Igår hade vi textsamtal i grupper, gick igenom varandras krönikor och kom med förslag och frågor. Det var skitkul faktiskt! Men så har jag aldrig haft något emot kritik heller eftersom jag tycker att min skrivförmåga är rätt kass ha ha...

Så nu är jag klar med den andra förbättrade versionen och en liten rapport över hur textsamtalet förflöt. Återstår bara att se om man kan få det utskrivet. Tekniken i plugget funkar aldrig när man behöver den...

Kommentarer
Postat av: Stina

Din skrivförmåga är inte alls kass, vad pratar du om? Du är en grym skribent!

2006-08-30 @ 09:30:37
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Anna

tack darling! jag ska genast sluta jämföra mig med andra, då kanske jag blir nöjdare :)

2006-08-30 @ 13:28:59
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0