Nästa plåga tack

Jag gissar att Scissor sisters nya låt (kommer inte ihåg vad den heter faktiskt....) kommer bli nästa kräklåt. Inte för att jag tycker den är dålig - tvärtom! Den är skitbra. Men de spelar den redan hela tiden på radion så om två månader kommer jag nog inte orka höra den...

En låt som jag faktiskt inte lyckats tröttna på än är dock Hello Saferides 2006. Jag vet inte varför men jag föreställer mig att hon ser ut som en ung Jodie Foster (har säkert sett henne på bild nån gång men hon låter som en ung Jodie Foster borde ha sett ut).

Nu ska jag åka till Solna och sälja en bil (förhoppningsvis) håll tummarna, annars har vi inget att betala vårt kök med ha ha

Kommentarer
Postat av: RS

Jo, jag börjar tröttna på Scissor Sistors låt redan nu. Men däremot tycker jag fortfarande om Gnarls Barkleys Crazy. Ovanligt för mig att orka med en hitlåt så länge.

2006-08-17 @ 14:46:02
URL: http://kulturbloggen.com/
Postat av: Anna

jag fastnade aldrig riktigt för Crazy, men å andra sidan har jag inte tröttnat på den heller. Helt ok låt tycker jag.

2006-08-17 @ 16:32:54
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0