Måndag hela veckan

Jag kräks på det här.
Känner mig som fast i en sån där film där allt återupprepas hela tiden. Den här dagen börjar lika bra som gårdagen. Jag letar fortfarande efter en arbetslös och har inget annat att göra än att ringa runt och vänta på mail.  Har försökt få nån mer arbetsuppgift men det verkar kört, alla har sitt på det torra och jag behövs helt enkelt inte.
om jag vore kaxigare hade jag gått hem och sagt att de kan ringa om de behöver mig till något. Men det vågar jag inte...

Kommentarer
Postat av: Stina

Konsigt att de ville ha dig som praktkant när de inte kan ge dig saker att göra...

2006-12-07 @ 21:23:47
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Anna

Jag tror inte att de tänkte så långt faktiskt... men nästa vecka har vi redaktionsmöte och då ska jag se till att få mycket att göra till nästa nummer

2006-12-08 @ 06:58:48
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0