ätit lunch och provat jeans

Idag har varit en utomordentligt bra dag. jag har lite ångest över att jag inte har pluggat nåt iofs, men en ledig dag kan man väl ta ibland?

Har varit i stan och kollat födelsedagspresnt till min bror. Fast kom hem utan förstås, det är svårt det där. När jag ändå var inne i stan passade jag på att prova lite jeans på Åhléns city. För er som gillar jeans kan jag tipsa om att Åhléns har sjukt mycket jeans på rea just nu.
Bland annat hittade jag ett par denimbirds som satt som gjutet, och de fanns med 30 på längden! Det hade jag faktiskt ingen aning om.
Sen hittade jag mina absoluta favoritjeans, vilken tur att jag inte ens har provat acne förut för då hade jag säkerligen blivit ruinerad. Nu vill jag ha ett par i varje färg! De var som gjorda för mig, om man bortser från priset. Lite i värsta laget om man tänker på att jag lever på CSN.

Efter klädprovning och presentletning träffade jag några gravida (och ogravida) trevliga människor för lunch. Det var jättetrevligt och jag är fortfarande mätt.
Tur att jag hade varit och provat kläder precis innan annars hade jag nog blivit ännu mer sugen på bebis än jag redan blev av att se deras fina runda magar. Men en nackdel med att vara gravid är ju faktiskt att utbudet av kläder inte är det roligaste, även om jag har hört att till och med top shop börjat med gravidmode nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0