Bläää!

Simningen gick inte så bra eftersom det var en massa JÄVLA PUCKON som inte förstår hur man simmar i en bassäng. Därför gav jag upp efter ynka 500 m.

Vänstervarv betyder att man simmar ett varv åt vänster, alltså åt samma håll som alla andra.
 Att försöka få upp nåt flyt när man tvingas kryssa mellan folk och se upp så man inte frontalkrockar med nån är helt omöjligt.
Jag undrar om de använder samma taktik i trafiken? "ok, det är högertrafik, men det passar inte riktigt mig så jag kör på andra sidan istället". Puckon!!

Nu ska jag läsa tråkboken *djup suck* tänker inte blogga förän jag läst de där 60 sidorna jag har kvar...

Kommentarer
Postat av: stina

men du var ju duktig som kom iväg iaf, själv hade jag storsagna planer för morgones fysiska aktiviteter, men jag var så himla trött, så jag sov till halv elva!

2006-02-08 @ 10:53:34
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Catya

Muhahah.. de där finns överallt. Eller de som kör snabbsim med krål o grejjer bara för o jevlas med oss (mig) tjockisar som simmar mer bröstsim i normaltakt.

2006-02-08 @ 21:48:40
URL: http://catya.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jag känner som din överskrift!!!!!!!!!!!! hsafdlqai

2006-03-06 @ 08:04:15
Postat av: davod bali

mohaha im the all mighty davod from africa, and i will bomb your heaquarter mohahahahaha :D

2006-03-07 @ 13:29:56
Postat av: Anonym

mohaha im the all mighty davod from africa, and i will bomb your heaquarter mohahahahaha :D

2006-03-07 @ 13:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0