Det finns en plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra

Såg första avsnittet av SVTs kronprinsessan igår och det var ju riktigt bra! Så nu har jag mina måndagar uppbokade med den och sen Prison break.

Jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig men efter att ha sett kommissionen (hette den så? jag har förträngt) och medicinmannen var jag inte helt övertygad om att det skulle vara något sevärt. En dålig svensk variant på commander in chief kanske? (som jag för övrigt inte heller tittar på eftersom jag tycker den är rätt kass). Men jag blev som sagt överraskad och tänker nog följa serien åtminstone några avsnitt till om kvalitén håller i sig...

Kommentarer
Postat av: Stina

jag tyckte oxå att den var bra. Gillar alexandra. och suzanne. tyckte de var snyggt filmat o alexadra var sympatisk. o det är ju bara e miniserie så kvaliten kanske håller i sig?

2006-02-28 @ 15:01:17
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0