Hämtat kläder

tjoho! När jag var iväg och handlade och lånade böcker kom jag på att jag hade ett H&M paket som väntade på mig så nu har jag hämtat ut mina byxor och jackan.
De satt superbra! Byxorna har jag på mig nu och jackan var faktiskt mer fodrad än jag trodde så jag kanske inte behöver vänta allt för länge tills jag kan ha på mig den *glad*

Så nu ska jag bara fixa klart kakan (står i ugnen), städa lite mer (blä) och sen kommer de söta små flickorna över.

och till ikväll har jag läsning så det räcker, progg-boken, en annan bok som heter plommonpop och proggrock och så förstås livet är en fest (som älsklingen fick av mig i julklapp *s*)

Kommentarer
Postat av: Stina

ser fram emot kakan... har för övrigt redan tagit helg o satt i mig lite winergum. mums..

2006-02-03 @ 12:24:56
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0