Inte mycket pluggat idag

Nä, det blev ingen lång stund på KB. De böcker jag hade beställt visade sig vara ganska värdelösa så det råkade bli en sväng klädprovning inne i stan istället.

Hittade en jättesöt klänning i lite 40-talsstil på Zara, mörkbrun med puffärm, krage och skärp i midjan. Har kommit på att jag faktiskt måste införskaffa något sådant till min pappas 50-årsfest. Ok, den är inte förän i maj, men man kan ju vara ute i tid.

Sen provade jag jeans på Gina tricot och Topshop. Jag behöver nya jeans, faktum är att oavsett hur många jag köper så verkar jag alltid vara i behov av ett par till. Det är konstigt det där...

På topshop hade de jättemånga söta ballerinaskor, och på Zara mängder med kilklackssandaler. Ge mig pengar, jag vill ha allt!

Jag hann ju visst in på H&M också. Ska man tro deras skyltning så kommer årets trender vara gult och randigt. De hade verkligen massor med gula och randiga saker. Synd bara att gult är fult... på mig.

Kommentarer
Postat av: Diana

Köp klänningen!! När det väl är dags för festen kommer allt att vara slut och du kommer inte hitta någonting du tycker duger! Så brukar det i alla fall vara för mig. Hittar man ngt man gillar så ska man verkligen köpa det på en gång.

Åhhh, vad jag längtar efter att bli av med min gravidmage så jag kan shoppa lite! :)

2006-02-17 @ 14:16:42
URL: http://dianas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0