Nej, nej, nej det är inte roligt längre!

Som Mocca konstaterar, de visar inget OS på TV längre. I min desperation efter nåt kul att kolla på zappade jag förbi melodifestivalen. Är det ett skämt eller på riktigt?
Jag såg en bit av två "crazy" killar i barnprogramsoutfits med dansande elefanter i bakgrunden. Nästa gång jag zappade förbi var det ett gäng gubbar utklädda till lilla jönsonligan. Sista gången jag lyckades zappa förbi var det Kicki Danielson iförd rosa pyjamas. Och Lena Philipsson hade visst satt på sig peruken åt fel håll.
Det är inte ens kul att kolla på för att kritisera. Det är ett hån mot allt vad musik heter tyvärr. Jag fattar inte hur de tänker på SVT, är de helt psykotiska hela bunten?

Nu dricker jag vin, lyssnar på Lee Perrys megaton dub 1 och 2 och väntar på att älsklingen ska kliva upp ur badkaret...

over and out

Kommentarer
Postat av: P

Eller hur, tycker precis samma sak. Vad har hänt? Har man växt upp?

2006-02-25 @ 20:50:11
URL: http://emmiie.blogg.se
Postat av: Maria

Vi är flera som tycker likadant... Det känns tryggt! Bad music & bad wigs - nono! Bra musik en välkammad mustasch - ja, tack!

Postat av: Mocca

*ASG* mitt i prick Anna! Länkade till det här inlägget. *suck* fattar inte vad det är för stor lektuga som pågår varje lördag, och det är VI som betalar ;(
Och nästa lördag finns det inget OS alls att titta på -buhu hur ska det gå?
Känner mig lite frestad att spela in i fem milen i morgon så jag har ngt att titta på nästa lördag.

2006-02-25 @ 21:32:55
URL: http://mocca.blogg.se
Postat av: Anna svarar

P: jag tror de gjorde ett stort misstag när de lät melodifestivalen växa till en orgie av ofattbar omfattning

Maria: jag gillar välkammade mustacher... all ansiktsbehåring faktiskt (brukar drömma om leif pagrotsky i smyg)

Mocca: åh femmilen! *dregglar* det skulle jag inte ha nåt emot att kolla på varje lördag

2006-02-26 @ 07:52:54
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0