Asos outfit

Eftersom jag inte har nåt annat att göra (förutom att tvätta och städa...) så sätter jag ihop en ltien outfit från asos också. Fast jag tänker inte beställa nåt därfrån, åtminstone inte så länge de inte levererar skor till Sverige *muttrar*

    

Svarta cigarettbyxor är nåt jag verkligen, verkligen vill ha (har velat länge), jättesnyggt till en vit skjorta, omlottmodell känns alltid snyggt. Kilklacksskor of course och diadem är ett måste i vår, den lilla svarta väskan tycker jag var söt (om än grymt opraktisk, jag föredrar stora väskor)

Kommentarer
Postat av: Annish

Jag gillar verkligen ASOS jag med. Det är synd med skorna men det finns ju som schyssta kläder också.

2006-01-23 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0