commander in chief

Ser att många har bloggat om commander in chief, mocca bland annat.  Även jag satt bänkad (eller snarare låg i sängen och kollade) igår kväll.
Och vad ska man säga. Den var bra, om man bortser från allt det där amerikanskt bombastiska med pampig musik, vajande fanor och "madam president" var och varannan minut så tycker jag att den var rätt charmig. Jag kanske inte kommer följa den slaviskt men den funkar bra som skön avkoppling. Jag tycker det är rätt mysigt med serier där de skriver med svindyra pennor på exklusivt papper, går omkring i märkesskor på mjuka mattor och allt ser så där perfekt ut (som det inte alls gör i verkligheten), men någon lost lär det ju aldrig bli förstås...
Det som störde mig mest var att Geena Davis hade alldeles för mycket läppstift på sig i första avsnittet. Annars tycker jag hon är väldigt vacker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0