En smårolig tjock gubbe

...det är vad Fredrik Lindström har utvecklats till. Jag har alltid gillat honom men älsklingen tycker han är en dryg besserwisser.
Igår såg jag en bit av svenska dialektmysterier (bara sista 20 minuterna tyvärr) och jag satt och fnissade mig igenom programmet. Kanske för att jag har lite norrländskt blod i mig?
Jag är glad för att det var ett program gjort med värme och kärlek. När man pratar dialekter blir det annars lätt förlöjligande, nu väntar jag med stor nyfikenhet på nästa avsnitt.
Fyra kaffebönor från mig. Bra gjort SVT.

Till alla er där ute som inte betalar TV licens: aja baja!

Kommentarer
Postat av: Danne

Visst är han fantastisk!
Din beskrivning av honom är lysande och jag håller med: Betala teve-licens för fan!

2006-01-19 @ 11:37:15
URL: http://dustyrogers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0