jag och Samuel L

Gjorde ett till skojigt test.
Den kändis jag skulle passa bäst ihop med blev Samuel L Jackson *hrm* på andra plats kom Kevin Spacey. Vad säger det om mig? Att jag gillar äldre lite konstiga män? Förresten tycker jag Kevin Spacey är väldigt lik min svärfar *iiiih*
Fast om man tänker efter så finns det ju en poäng. Samuel L är ju med i flera av mina favoritfilmer och har jobbat mycket med min idol (åh, han är ett geni den där Tarantino!). Och Kevin Spacey är ju med i American Beauty (kan man annat än älska den filmen?) och den där filmen där han spelar alien gillar jag också.
Fast jag hade ju hellre fått Johnny Depp på kroken.
Eller om man bara får välja äldre män. Al Pacino! Det är något med hans rynkor som tilltalar mig he he...

Kommentarer
Postat av: Mocca

Bättre än att få John Travolta på första plats ;(

2006-01-10 @ 11:39:12
URL: http://mocca.blogg.se
Postat av: Linnea

tillåt mig att göra dig avis.. JAG fick Deppan på min krok! :)

2006-01-10 @ 15:22:18
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0