Jaha

Då var det roliga gjort. Jag har bestämt vilka kläder som ska sparas och vilka som ska slängas. Spara högen består just nu av *räknar* 6 plagg, tre till mig och tre till lillskruttan. Slängahögen ser ut att innehålla ungefär tre miljoner plagg.

Så nu till frågan. Ska jag hiva allt till myrorna eller ska jag lägga ut nåt på tradera? Jag är nog för lat för att lägga ut grejer på tradera, men folk köper ju vilket skräp som helst *funderar* å andra sidan vill jag ju inte slänga alla Leas bebiskläder till myrorna *nostalgisk* men de tar ju bara upp en massa plats. Och skulle vi få en bebis till nu så skulle jag ju ändå vilja köpa nya bebiskläder....

Det lutar nog åt myrorna iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0