Obotlig pessimist

jag måste ha gjort något riktigt hemskt i ett tidigare liv för att förtjäna att jobba som brevbärare.
Har jag nämnt att jag inte direkt ser fram emot att jobba idag?
Det är ungefär femtio minusgrader och snålblåst ute så jag kommer frysa ihjäl. Om nån ser en stelfrusen brevbärare smälta fram ur en snöhög nån gång i vår så är risken stor att det är jag.

Till råga på allt vaknade jag med en mora träsk låt på hjärnan *grrr*  jag hatar mora träsk!

Jag ska försöka se det positivt.
Jag tjänar ju några ören iallafall.
Och så får jag ladda bra musik i mp3 spelaren.
Det är inte ens en hel dag det rör sig om, jag behöver iallafall inte sortera posten
Jag kommer få skön fredagskänsla när jag är klar
Gratis motion är väl bra?

Jävla sibierienväder *muttrar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0