welcome to the neighborhood Cletus!

I helgen träffade jag våra nya grannar. De har tre katter och gillar motorsport.
Det var på inflyttningsfesten hos våra gamla grannar (som bara flyttat till en större lägenhet i porten bredvid) som de dök upp (ja de känner varandra sen tidigare).
Jag hade glatt mig lite åt att det skulle flytta in nya människor i vår ålder i porten, men tyvärr verkar det inte som om vi hade speciellt mycket gemensamt.
Jag vet, man ska inte döma människor efter utseendet (jag är så jävla ytlig!) men vi verkade inte ha nånting över huvudtaget gemensamt. Ärligt talat (åh nu skäms jag över mig själv igen men jag ska ju vara ärlig) så såg de ut som om de kom direkt från särskolan. Och de pratade som om de kom från amerikanska södern (fast på svenska då).
Min stora mardröm är att de ska ringa på här nån fredagkväll med ett sexpack öl under armen och bjuda in sig själva. Det skulle mycket väl kunna hända, tror jag...

cletus

Kommentarer
Postat av: Tommyfiona

Lots of great info, keep up the good work!

2010-01-08 @ 08:15:44
URL: http://tommyfiona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0