Skööönt

Efter frukosten lade jag mig i soffan på balkongen.  Nu har jag precis vaknat efter en timmes bakissovande där, det var skönt, vi har inte morgonsol...

Igår var vi och gjorde lite reportage på Landet, det var trevligt. Kändes ungefär som en ganska stor och väldigt lyckad hemmafest, med grymt bra musik! Och Martin McFaul var lysande...

Stina glömde sitt block och Catya hinkade öl för att våga ta fina bilder ;-) själv hinkade jag bara öl utan någon som helst anledning (och det får jag sota för idag....). På tunnelbanan lyckades vi rekrytera en ny fotograf som har lite kontakter i elektropopsvängen. Så för att summera var det en väldigt lyckad kväll igår :)

  

Reportage och massor med snygga bilder i Slummer.se på fredag!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha, jag får hämta blocket imorgon. Syns snart!

2006-07-02 @ 11:46:45
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Catya

Sorry att jag inte hörde av mig. Mobilbatteri dött och hämtade Seb. Det blev en stressig dag istället för fika i solen. :(

2006-07-02 @ 18:42:52
URL: http://tokboll.blogspot.com
Postat av: jenny

vilka fina bilder! det blir toppen!

2006-07-03 @ 20:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0