Lyssnar på

welcome to jamrock - Damian Marley

Den är väl helt ok, lyssningsbar, rätt skön, men ingen ahaupplevelse eller wow-känsla direkt. Bara skön. Jag gillar hans röst nu, i början tyckte jag rätt illa om den.

Jag har försummat min musikkonsumtion alldeles för mycket på sista tiden. kanske därför jag har varit så låg? Måste verkligen byta min mp3-spelare snart, det här går inte!

Nytt till Uppsala
Congos!
Sizzla
och min favorit Sister Nancy!!! (vilket jag iofs redan har nämnt men det bör nämnas igen)

Kommentarer
Postat av: Tanya

Va, kommer sister Nancy? Ååå, jag vill oxå se henne men har ingen koll på när Uppsala R-festival är. Vad kostar det? Mer info pliiis... Jag ska göra precis allt som står i min makt för att ta mig dit.

2006-06-06 @ 18:54:06
URL: http://tanya.webblogg.se
Postat av: Anna

Svarar Tanya:
Jag tror att biljetterna kostar 750 spänn, men det håller på i tre dar (10-12 augusti) så det är inte så farligt.
Kolla in på www.uppsalareggaefestival.se

2006-06-07 @ 05:35:30
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0