Mitt nya liv...

man kan alltid börja om, det är inte försent förän man är död. Blev lite inspirerad av Sanna och bestämde mig för att börja mitt nya sundare och friskare liv snart (på måndag, promise!)

Några saker jag tänker ändra på.

* träna regelbundet. Jag har sagt det förut och jag säger det igen... nån gång måste det väl gå?
Tror att jag ska köpa ett nytt simkort när lönen kommer. Jag kan konstatera att den största anledningen till att jag inte tränar är för att jag inte kan träna de tider jag vill/har möjlighet. När jag simmade kom jag iallafall iväg rätt ofta, och det är ju så skönt.

* inte slänga in allt skräp i garderoben och låtsas som att det inte finns. Var sak på sin plats, även där det inte syns. Det är inte kul att öppna garderoben och mötas av kaos... ett dressingroom *drömmer* det vore nåt

* äta ordentlig frukost varje dag. Inte bara kaffe med mjölk!

* inte snaska så fruktansvärt mycket godis! Bättre med frukt. Vi har ju för fan fruktskål på jobbet, och det är gratis till skillnad från godisautomaten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0