Sämre tidning får man leta efter

En av de (få) fördelarna med att jobba på posten är att det ganska ofta kommer tidningar som saknar adress, de kan man då sno med sig hem.
Igår hittade jag en hennes, det följde t om med en bok som jag läste igår i sängen. Men det var nog den sämste tidning jag läst i hela mitt liv! Pinsamt dålig var den. Artiklarna kändes som om de var skrivna för någon skoltidning på högstadiet (även om jag själv gillar folk som bryter mot hur det ska vara, men det där vara bara kasst).

Den allra största delen av innehållet utgjordes av smånotiser, typ "den här fuktkrämen är bra" eller " visste du att Audrey Hepburn var tokig i choklad?"
Sen var det några längre reportage också, bland annat nåt blaj om tjejer som hade komplex för diverse kroppsdelar, men deras pojkvänner bedyrade att det inte var något fel på deras flickvänners munnar/fötter/hakor-whatever...

Vad är det för fel på folk?? Finns det verkligen de som betalar för att läsa sånt? Och inte var det bra skrivet heller. Majoriteten av alla modebloggar gör ju exakt samma sak fast hundra gånger bättre...



Kommentarer
Postat av: Ravnfilippa

Congratulations on a job well done. Thanks

2009-07-06 @ 08:12:59
URL: http://ravnfilippa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0