Dagens bästa!

Jag sitter här och trycker men det händer ingenting
fast jag känner att det måste ut
okej att man får stånka och stå i
men kommer inget ut blir pinan alltför stor till slut

Låt det ske! låt det ske! låt den pressas ut!
för jag njuter när den dimper ner
Låt det ske! låt det ske! låt den pressas ut!
för jag njuter när den dimper ner

oboj vilket läge!
när man kan känna att det släpper och det stänker upp i häcken
oboj vilket läge!
jag är betydligt mer befriad än jag var för en minut sen

Anderssons groove / Fläsket brinner

Kommentarer
Postat av: moni

Oj! Är det vårtema här i bloggen? Va snyggt det blev! Jag blev på riktigt bra humör när jag möttes av blomman å den gula färgen! :)

2006-03-24 @ 16:18:40
URL: http://monitor.blogg.se
Postat av: Anna

svarar Moni:
japp!
Visst blir man lite uppiggad?

2006-03-24 @ 16:51:22
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0