Kräksjuka tjoho!

Lillskrutt kräktes på dagis igår så vi är hemma idag *suck*
jag vet att jag är hemsk men jag hade nog önskat att hon var så pass sjuk att hon bara ville ligga i soffan och titta på film så jag kunde läsa min litteratur till uppsatsen, men hon verkar ovanligt pigg.
Kanske är det ingen kräksjuka utan bara en engångskräk?
Jag får väl se det som en ledig dag. Skönt men inte bra för det dåliga samvetet...

Inatt kom hon inspringandes och ville sova i vår säng. Jag tror att hon hade drömt något för senare väcktes jag av något märkligt. Lillskrutt ligger och åmar sig i sängen och frustar, tillslut utbrister hon väldigt upprört:
- nej, nej, jag kan själv!
jag undrar vad som rör sig i huvudet på henne om nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0