Ont i huvudet

Mycket kaffe, lite mat och en halvdag framför datorn är ingen bra kombination.
Men jag har iallafall börjat fixa i ordning nästa nummer av Slummer (kommer bli skitbra!) som har premiär 6/6. Missa inte det!

Var i Farsta C en sväng på dan (var tvungen att lägga uppsatsopponeringen på hyllan en stund) och kollade badmode med Stina, och en förlovningsring för 88 000 (!!?). Jiiiz, finns det verkligen nån som köper det? Så snygg var den ju inte.

När jag väntade på bussen slank jag in en sväng på wedins och skopunkten. Jag vill ha nya skor!!!

* ett par sneakers
* ett par ballerina
* ett par canvasskor
* ett par kilklackssandaler

När ska jag få ett apsjysst välavlönat jobb så jag kan börja konsumera?

Kommentarer
Postat av: Catya

Fråga: Får jag fortsätta vara med på Slummer? :)
Om bara solen kunde kika fram har jag en idé, fast det går nog även med moln.. men.. aah.. alltså.. Jag fotar gärna vidare.. om jag får.. och inte ställer extremt höga krav på mig själv så allt blir fel. ;)

2006-05-26 @ 09:30:47
URL: http://catya.webblogg.se
Postat av: Catya

ajuste.. det jag vill säga är lite att jag gärna vill vara med lite mera.. liksom.. typ.. ba.. duvet.. såhära.. eeh.. ;)

2006-05-26 @ 11:49:34
URL: http://catya.webblogg.se
Postat av: Anna

klart du får vara med lite mera, hur mycket du vill faktiskt :-D

2006-05-26 @ 18:26:31
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0