Östermalm - stockholms mest segregerade stadsdel

Den rubriken och många andra roliga och tänkvärda citat fick jag ihop vid mitt besök i stadshuset idag.
Coolt förresten att stadshuset ser ut som en gammal bunker på insidan, det hade jag verkligen inte väntat mig. Man kanske inte alltid ska döma efter utseendet.
Intervjun gick bra och personen babblade på som bara den. Tur att jag hade min mp3 spelare med mig så jag slapp anteckna allt.
Jag blev lite nyfiken på Bomässan i Tensta också. Måste kolla upp om det kanske kan vara nåt för Slummer, jag gillar ju bomässor...
iallafall, intervjun med integrationsborgarrådet kommer i nästa nummer av Slummer (det rimmar ha ha) den 6/6. Missa inte det!

Kommentarer
Postat av: jenny

vad duktig du är som fick det gjort ändå!

2006-05-17 @ 10:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0