På snorfronten intet nytt

men, men... jag har ju idag och imorgon och halva torsdagen på mig att göra klart opponeringen. Jag hinner!

Debatten igår var jätteintressant och vi träffade en massa bra människor.
Sen blev vi intervjuade av Stockholms fria om Slummer så det blir lite gratisreklam :-D. På lördag tror jag den skulle vara med.
Fick kontakt med en ungdomsförening i Husby också och rekryterade kanske ett par skribenter till Slummer. Intervjun gick jättebra så på det hela taget var debattkvällen en bra idé även om jag var sjukt trött när jag kom hem kl 10 igår.

Kommentarer
Postat av: Gustavhermine

Very nice site. Well laid out.

2010-04-20 @ 11:57:36
URL: http://gustavhermine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0