Strukturerad

Strukturerad är något jag jobbar på att bli, för närvarande är det lite si och så på den fronten.
Därför måste jag göra listor så jag kan pricka av saker jag måste/borde/vill göra. Annars slutar det allt som oftast med att jag inte får nåt gjort.

Så idag ska jag fixa följande:
* läsa ut boken
* skriva ut protokoll från redaktionsmötet
* fixa till småsaker i min uppsats
* jogga
* förbereda morgondagens intervju
* äta frukost!

Det var allt jag kunde komma på nu. Fast jag är jäkligt sugen på att fixa lite med slummersajten, och göra en egen hemsida med mitt cv och skit på. Öppna slummer-shopen och tillverka små knappar och banners. Men, men.... det tråkiga först *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0