Suck och stön!

Varför ger jag mig in i dessa diskussioner kring politik?
Nu har jag helt plötsligt tagit på mig uppgiften att undersöka vad de olika riksdagspartierna vill göra för att lösa arbetslösheten.
Läser igenom de olika partiernas hemsidor men blir inte klokare. Hur ska man lyckas hitta det konkreta i djungeln av alla klyschor och fina formuleringar?
Jag vill inte läsa "det måste bli lättare för vanliga människor att starta och driva egna företag" , jag vill veta konkret HUR det ska genomföras, VAD det kommer kosta och VILKA resultat man förväntar sig. Det kan väl inte vara så svårt?

Kommentarer
Postat av: Karstennathalie

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2009-03-25 @ 08:01:51
URL: http://karstennathalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0