Utmanad

Har fått följande utmaning av Stina så det är väl bara att sätta igång, ska jag ta de riktigt konstiga grejerna eller lite mer normal-konstiga saker?

"Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana andra bloggare att göra samma sak. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade."

1. Jag är en äkta pessimist. Trots att jag försöker och försöker att bli en mer positiv människa är jag alltid övertygad om att allt kommer gå åt helvete. Och jag blir lika förvånad varje gång det går bra...

2.Jag orkar inte fila eller smörja mina fötter vilket betyder att jag har de hårdaste, torraste äckligaste fötterna i Sverige.

3. Jag är sjukligt fåfäng och speglar mig ungefär 100 gånger om dan, eller varje gång jag kommer i närheten av en spegel, vattenpöl, skyltfönster eller annat man kan spegla sig i.

4. Jag tycker inte om barn. Man kan tro att det ska ändras när man får egna, men inte för mig. Det är inte så att jag tycker illa om barn, de är söta, på håll. Bebisar är jättegulliga men när de kommer upp i fyra -fem årsåldern och börjar trackasera en med frågor som "heeej, vad heter du? vill du klappa min kanin?" då börjar det bli obehagligt.

5. Jag är jättelat. Jag gillar att träna, men kommer nästan aldrig iväg eftersom jag tycker det är för långt till gymmet. Skulle behöva bo ovanpå gymmet för att orka gå dit. Men när jag väl är där så älskar jag det...

Skickar vidare utmaningen till
Mocca
Sanna
och Danne



Kommentarer
Postat av: Danne

Jag accepterar!

2006-05-03 @ 11:46:45
URL: http://writers-edge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0