Varför är det så tråkigt att städa?

Jag hatar att städa. Men jag gillar att ha det rent och fint, det är ju lite motsägelsefullt. Med det onda kommer det goda.
I vilket fall som helst så måste jag städa idag, och vattna blommorna, och packa väskan...
Eftersom vi ska åka till Halmstad i helgen och jag inte har lust att komma hem till en stökig lägenhet på söndag kväll.
Förutom städning måste jag också

* inhandla strumpbyxor
* en tröja till lillskrutt som hon kan ha till kjolen (det blev ingen klänning)
* ett födelsedagskort till min far


helst vill jag inte göra nåt av det utan bara sitta på balkongen och läsa ut boken.... *suck* dessa måsten!

Kommentarer
Postat av: Aaronalbertine

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2010-11-30 @ 14:55:45
URL: http://aaronalbertine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0