I väntan på frukost

Sk alldeles snart gå och handla lite färskt bröd, det kurrar lite i magen nu men affären öppnar inte förän 10 på söndagar!

Igår var en riktigt riktigt skön dag. Jag var lite lagom bakis hela dan ;), inte illamående men väldigt seg. Vilket resulterade i att min normala rastlöshet var som bortblåst. Jag tillbringade några timmar med att kolla på världscupen i längdskidåkning. Kan man annat än älska Jacob Hård? När han slutar som kommentator kommer det vara en stor förlust för skidåkningen...

Sen följde flera timmars TV-tittande med b la Söderlund och Bie, Top model och Underbara dokumentären Belfast girls. Dagen avslutades med en middag på O´learys. Wonderful!

Nu ska jag gå och handla varma frallor...

Kommentarer
Postat av: Stina

Lycka till idag! Är du lika nervis som jag?

2006-11-20 @ 07:34:49
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0