Motivationen är som bortblåst

inte för att jag har sett till den på många dagar men ändå.
Jag har ju så lite kvar.

Nu har jag iallafall skickat in affärsidén (sorry tjejer att ni inte fick vara med men det var deadline kl 13 idag så jag panikade litegrann) och skrivit klart en av två artiklar. Tänkte låta den vila till sig ett tag.

Sen har jag lovat halvsjuka barnet (hon har feber som kommer och går) att vi ska gå ner till Rudan och kolla på ankorna.

Sen ska det väl lagas mat också. *suck* när ska jag ha tid att göra allt det där roliga som jag vill?
Typ pyssla om mig själv med ansiktsmask och hårinpackning, åka till Barcelona och shoppa och dricka drinkar?

EH, nästa liv kanske?

Kommentarer
Postat av: Timlejla

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-05-08 @ 14:39:36
URL: http://timlejla.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0