Simmat

Gud vad skönt det är att simma! Det gör underverk för självförtroendet som inte direkt är på topp just nu.

Jag är stressad som fan över att den här terminen håller på och närmar sig slutet. Visst ska det bli skönt att få slippa det där hemska södertörn men  samtidigt är det skit att veta att jag kommer vara pank som en jävla baglady i januari. Sista CSN utbetalningen kommer i december, den är väl på 5000 spänn ungefär. Själva terminen slutar den 18:e januari så jag komemr ju inte hinna jobba nåt på posten heller, vilket betyder att jag kommer få 0 kronor i januari. Tyvärr tar ju inte räkningarna jullov.

Det är så jävla deprimerande att jag inte ens kommer kunna köpa en födelsedagspresent till min sambo som fyller 30 år. Shit, nu börjar jag gråta igen. Jag måste fan ta mig samman och fixa ett jobb... som om det hjälper.

Kommentarer
Postat av: Mocca

Men gumman ....
*kramar om*
Nu verkar det ju ha löst sig iaf.

(sjutton att jag missade det här inlägget, du får börjar att pinga igen, jag går i stort sett bara på min pingade favoriter lista när jag läser bloggar. Men självklart har jag varit in och läst din blogg, utan att du har pingat)

2006-11-07 @ 22:52:42
URL: http://mocca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0