Världens slappaste helg

någonsin.
Jag skämtar inte när jag säger att vi (som vi i familjen) knappt har varit utanför sängen på hela helgen.
Lillskrutt fick en släng av kräksjuka? i lördags och kräktes ner hela soffan. Hon har haft feber från och till och inte varit sitt vanliga dampiga jag, vilket har möjliggjort oinskränkt slappande.

I fredags fick vi iofs oväntat besök av våra trevliga men lite skumma grannar. Så vi drack öl och pratade om bilar och motorcyklar. Jag försökte verka intresserad men jag tror att de uppfattade mina gäspningar för de stannade inte så jättelänge. Kan iofs bero på att vi inte hade så mycket öl att bjuda på heller.

Igår låg jag mest på sängen och spelade mobiltetris, idag samma sak. Sen tog mobilbatteriet slut och jag var tvungen att kolla på bonde söker fru. Jag vill också ha en bondgård ju! Synd att min älskling är allergisk mot djur bara.... hmmm.

Sen åkte vi till Ica Maxi och handlade, (tips, man kan köpa grännaknäcke i små söta papperspåsar!) lammfärs och pepparsås och annat smått och gott och skumma saker som randig kaviar (jag har fortfarande inte smakat, är väldigt skeptisk till blandningen kaviar och ost men sambon älskar den). Sen åkte vi hem och nu ska min älskling laga fläskfilé med pepparsås till mig.... jag ska nog bara blogga, kolla på kläder och önska mig ett bättre liv. Ett par månader på posten är nog inte så farligt ändå. Man blir härdad...

Kommentarer
Postat av: Nicolaylinda

Greetings. This site is so full of information

2010-04-22 @ 07:54:30
URL: http://nicolaylinda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0