Myser och pyser

Det verkligen vräker ner idag, nu känns det absolut som höst. Var tvungen att tända alla lampor när jag kom hem från mitt studiebesök på familjecentralen.
 Jag var nämligen på öppna förskolan för att göra ett minireportage. Och nej, det stillar inte alls bebissuget att se ett gäng gosiga 9-månaders bebisar kräla omkring på golvet. Blä! Själv kommer jag nog inte få fler barn så som ekonomin och arbetsmarknaden ser ut :(.

Nej, nu ska jag äta mysig lunch och grotta ner mig framför datorn. Det blir nog ett bra reportage det här.

Kommentarer
Postat av: Niklasiben

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-02-19 @ 08:15:39
URL: http://niklasiben.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0