Söndag morgon!

När jag inte jobbar (för då har jag alltid ångest på söndagar) tycker jag söndagsmorgnar är det skönaste som finns. Just nu sitter lilla skruttet och tittar på barnprogram, älsklingen sover och jag dricker kaffe framför datorn. Mmmmm...

Planen för dagen är Junibacken tillsammans med kompis E och hennes son. Det brukar vara kul (särskilt för smågrisarna) men utmattande. Antar att jag egentligen borde äta en stadig frukost, men orka!

Känner mig inte stressad heller, det blev ju ett nytt nummer av Slummer den här gången också. Bara en liten inlämningsuppgift på måndag och en liten artikel till onsdag, inget märkvärdigt... det känns bra nu.

Nu ska jag kolla efter stickade klänningar. Eller man kanske skulle börja sticka själv? Vi har ju faktiskt en garnaffär i porten bredvid ha ha...

Kommentarer
Postat av: moni

Jag ser att vi har ungefär samma tankar om söndagmornar... :)
Hoppas ni har haft en bra dag på Junibacken!

2006-09-10 @ 16:44:00
URL: http://monitorbloggen.blogspot.com
Postat av: Sanna

Åhh Junibacken, dit vill faktiskt JAG igen.
Men frågan är bara om jag får barnångest, en känsla som infinner sig när jag ser en massa söta barn och blir orolig över att inte kunna eller kommer att få egna?! Hmm...

2006-09-10 @ 18:14:04
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Anna

Svarar Moni:
det blev en bra dag, men jag blev helt SLUT efteråt

Sanna:
GÅ med mitt barn till Junibacken så lovar jag att du kommer vilja vänta rejält länge med att skaffa egna

2006-09-11 @ 06:51:56
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0