Spanien

dagens blogg måste bli nytt under solen.
Nu är jag ännu mera säker på att det måste bli en lägenhet i Spanien. Inom 5 år?

Det är egentligen ganska konstigt, jag ser inte mig själv som någon direkt målmedveten person utan jag tar väl saker som de kommer men ändå lyckas jag på något sätt komma dit jag vill.

När jag pluggade spanska i Malaga för fem, sex år sen fick jag frågan vad jag ville jobba med - "periodista" (journalist) var det självklara svaret... nu läser jag sista terminen på en journalistikutbildning.

Sen fick jag för mig att starta en blogg om förorten. Det blev ingen blogg men väl en webbtidning, självklart med (inte så lite) hjälp från mina vänner. Så nu har vi hux flux både en websajt och en blogg och som en liten bonus en plats i TV4 Stockholms nöjespanel.

Det går bra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0