Var är hårbloggarna när man behöver dem?

Jag behöver byta frisyr....
eller jag behöver byta till en frisyr.
Just nu är mitt hår slitet med råttfärgad utväxt, solblekta toppar och helt i avsaknad av frisyr.

Men hur ska man gå tillväga för att hitta en bra bild på en frisyr som jag vill ha? Att förlita sig på att det ska finnas en snygg bild i någon av tidningarna hos frisören känns lite riskabelt, jag vill ju vara säker på att det blir snyggt och att det inte blir några kommunikationsproblem på vägen.

Att titta i de där gamla frisyrböckerna (som för övrigt verkar vara från 80-talet allihop) hos frisören är uteslutet. Det känns ungefär som att kolla på haute coture när man är ute efter en bastopp.

Jag vet ju vad jag vill ha, typ en lång page med lite snedlugg (fast inte lugg rakt fram det ser jag inte klok ut i) lite uppklippt, fast inte för mycket och så lagom långt, till axlarna ungefär...

återstår då bara att hitta en bild.... *suck*

Var ÄR ni frisyrbloggare??

Kommentarer
Postat av: Mikamargit

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-05-21 @ 11:55:37
URL: http://mikamargit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0