Shoppinglista

Vad ska jag shoppa nu då när jag åker till London igen? 
Kan ingen komma med något tips annars kommer det sluta med att jag inte shoppar något alls bara för att jag blir helt överväldigad av att jag har möjlighet att bränna en massa pengar på mig själv ;)

Det här är iallafall saker som jag behöver:

* solglasögon
* handväska
* klänning(ar)
* platåsandaletter
* ny ansiktsrengöring och creme
* sminkborstar
* mascara
* blus (ar)
* nya jeans (fast det tror jag att jag handlar på hemmaplan)

sen har jag lovat att köpa ett par sneakers till lillskrutt också så jag måste komma ihåg att mäta fötterna på henne innan vi åker.




Kommentarer
Postat av: Niclasklara

I want to say - thank you for this!

2010-01-04 @ 12:17:10
URL: http://niclasklara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0