Dagens

Idag tog vi vårt pick och pack (två solstolar och fyra plasthinkar med tilbehör, därtill en filt och tre handdukar och en kanna saft) och drog til Gålö havsbad. När TVmeterologen har utlovat två dagars sommarväder vågar man liksom inte göra annat även om det innebär att sitta i någon annan barnfamiljs engångsgrillos och få sand i skorna. Så nu är hela familjen lite lagom rosa (utom samon han ser ut som en nykokt hummer. känslig hud)
Vattnet var kallt som satan och trots att jag bara badade upp till knäna lyckades jag få kramp i tårna av kylan.
Efter två timmar i solen köpte vi varsin glass och åkte hem.

Sen har vi bara softat på balkongen. Jag med en bok (babyblues av Pia Hitze som trots allt inte lyckats få mig på bättre tankar angående ett till barn) och min skära älskling med spel på datorn. At surfa från balkongen är lyx.

Nu slappar vi med en lagom kyld chardonnay. Jag känner att jag måste passa på, snart är det väl slut med vinväder.Måste läsa ut boken också trots att ljuset på balkongen just nu består endast av 10 värmeljus. Jag har ju uppfäljaren att roa mig med i morgon. Och en bok av Marie Jungstedt (hur hon nu stavar). Jag är en litterär gormand. Eller hetsätare...

Kommentarer
Postat av: Remihanne

Brilliant site. Cheers.

2008-12-17 @ 19:03:40
URL: http://remihanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0