Jag har inte dött

Jag orkar inte blogga bara...
Egentligen skulle jag vilja skriva långa intressanta inlägg om årets tråkiga IKEA-katalog (eller är det jag som blivit kräsen?), om dokumentären "Jesus Camp" som gick på TV för några dar sen. Om att dåliga TVprogram som "Bones" tydligen är beroendeframkallande, om lyckan i att surfa trådlöst från min nya laptop på balkongen och om mitt surrealistiska första möte med en arbetsförmedlare.
Men jag orkar inte.
Jag söker jobb som köksförsäljare istället.

Kommentarer
Postat av: Catya

Du är förlåten..
Fast ojjj.. du bad heller inte om förlåtelse.. Skitsamma, om du får lust att göra det så är det avklarat. ;)
ÄVEN om jag sitter och har pungtråkigt och går in och kollar om något nytt hänt här ungefär en gång i timmen.. *försöka ge dåligt samvete*
Funkar det?

2007-08-02 @ 08:34:03
URL: http://tokboll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0