Är det en konspiration?

Eller är jag nån slags afrikanmagnet?
Jag har inget alls emot folk från afrika men jag blir lite misstänksam när det kommer fram män och vill prata och ha mitt telefonnummer. Idag hände det igen när jag var på väg hem från tåget (åkte hem från jobbet för att jag är allmänt sjuk och min värld gungar lite väl mycket just nu så jag kan ju inte ha sett jättefräsch ut)
såhär brukar det låta ungefär:

afrikansk man. - excuse me! I just saw you and I just had to talk to you. Whats your name? Do you live around here?
jag. - harkel, grymt
AM. - I think you are very beautiful so maybe we can get to know eachother? Be friends? Do you want to go and have a cup of coffe?
J. - no I don´t thínk so...
AM. -maybe I can have your phone number and I can call you sometime?
J. - mummel, sorry I have to go home and I´m married and pregnant...bye!

(ja man får ljuga lite ibland gift lär jag ju inte bli än på ett tag)

Grejen är att det är inte första, andra eller tredje gången det händer.
Det har hänt i Rinkeby, Liljeholmen, inne i stan, härute och till och med i Malaga! (fast då var de tre och låtsades vara amerikaner). Det har till och med hänt mig när jag jobbade som brevbärare och var ute på en runda. Vem springer egentligen efter brevbäraren för att fråga om telefonnumret?
Är det en konspiration? Är jag skuggad av väldigt hemliga afrikanska agenter? Vad är jag egentligen misstänkt för?


Kommentarer
Postat av: Stina

Stackare. Jag lär ju inte heller bli gift på ett tag. Sambon deklarerade klart och tydligt att jag inte får en förlovningsring i julklapp. Suck. Han kompenserade det iof med att han var "mer romantiskt än så och att om han ska fria så kommer jag inte ana det i förväg". Aja, man får väl förlåta honom... Kram

2007-12-19 @ 10:51:23
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: moni

Men gu va skumt!!! Det måste ju vara nåt i ditt utyseende som lockar till sig alla dessa män! Undrar vad!!!

2007-12-19 @ 13:04:12
URL: http://monitorbloggen.blogspot.com
Postat av: Anna

Stina:
och min tycker att vi måste spara det så att vi har nåt att se fram emot... hrm.

Moni:
Jag undrar om det är för att jag ser liten och lättpåhoppad ut? Eller så är det mitt breda arsle :D

2007-12-19 @ 14:10:59
URL: http://gravidbloggen.blogg.se
Postat av: Stina

Anna: Suck, karlar!

2007-12-20 @ 09:39:27
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Jenny

Hihi vad lustigt..jag va med om liknade när jag runt 15-19..just precis sådär! Men konspirationen la sig och nu var det tio år sen typ!

2007-12-22 @ 11:59:31
URL: http://jumy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0