Guten morgen

Är inte direkt ledsen över att slippa jobba idag, bara över att jag inte kommer ha tillräckligt mycket pengar nästa månad heller. Utanför mitt fönster är luften alldeles vit av små små snöflingor. En ovanlig syn den här vintern.

16122-618
en blå januaridag

Själv drömmer jag om vår, sol och sneakersväder.  I morse blev det rockkaffe till frukost eftersom mjölken var slut. *hrm*
Nu ska jag snart fixa lite frukost och sätta mig och kolla på vår kära Stina i nöjespanelen.
Happy friday!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Din utsikt från balkongen ser exakt ut som min utsikt från balkongen. Lika träd, sandlåda, huset mitt emot. Jag som trodde vi bodde i två olika delar av landet =)

2007-01-19 @ 10:09:07
Postat av: Anna

fast det här är utsikten från sovrumsfönstret. Kanske är det du som bor i huset mittemot? :)

2007-01-19 @ 10:10:55
URL: http://litenoettrig.blogg.se
Postat av: Linnea

Kan så vara! För en vän till mig bor i huset mitt emot och den utsiktet ( som är exakt som min och som din ) är från deras sovrumsfönster ;)

2007-01-20 @ 17:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0