Ny hobby

Jag har fått dille på en grej.
E-böcker!
Hur smidigt som helst och boken är aldrig utlånad, man behöver itne ens gå ut i kylan och ta sig till biblioteket, bara att ladda hem.
Det enda problemet är att utbudet är rätt begränsat än så länge och att jag inte har nån laptop så jag kan sitta i sängen och läsa.  (note to self, köp laptop)
Sist jag var ledig laddade jag hem "det ska bli ett nöje att döda dig". Det var faktiskt inte jobbigare att läsa på skärmen än att läsa en vanlig bok så efter det blev jag fast. Nu ska jag ladda hem "L som i Lindamordet".

Mer e-böcker åt folket!


Kommentarer
Postat av: blippo

Heh alltså. när man försöker läsa 6-800sidors ibm tivoli technical guide jadda jadda i pdf-format så får jobbskrivaren gärna stå igång hela natten för att slippa läsa det från skärmen.
Något med pdf gör att man får huvudvärk omedelbart.

Kommer inte dessa e-böcker i pdf också? eller?

2007-01-24 @ 17:26:00
Postat av: Anna

jo, de är i pdf-format, men jag tycker det funkar förvånansvärt bra ändå. Adobe har ett litet program just för e-böcker som heter digital editions. Inte riktigt som att läsa en riktig bok men rätt nära

2007-01-24 @ 17:39:03
URL: http://litenoettrig.blogg.se
Postat av: Me

Jag älskar dom där e-böckerna! Det bästa på länge. Jag är så lat att jag sällan tar mig till biblan så detta passar perfekt.

2007-01-25 @ 08:55:39
URL: http://strawberyme.blogg.se
Postat av: jfzgrm

sdhgf abcba536ac hjebr

2007-02-10 @ 11:27:27
URL: http://fm7.biz/abcba536ac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0