What to do?

Inget postisjobb idag heller verkar de som. Näha, slipp då! Vill ni inte ha mina tjänster finns det de som betalar bättre ;) ha ha

iallafall gårdagens val att göra todo lista verkade vara ett smart drag. Jag fick ju faktiskt mycket gjort. Så jag skriver en för idag också

Todo:

* äta frukost
* kolla på partiledardebatten
* fixa fram årsredovisningar från bolagsverket (utan att betala löjligt höga summor för det)
* kanske skriva lite på reportaget?
* städa (flickorna kommer hit ikväll och då vill jag inte att det ska se ut som soprummet från helvetet)

sen kommer jag nog inte orka mer :) får se om jag slänger iväg några jobbansökningar till sommarjobben? får ångest av sånt...

Just nu.
dricker: kaffe
äter: inget, men det kommer
lyssnar på: gammal favorit janet jackson, that´s the way love goes

16122-615

att inte göra:

*blogga
* dricka för mycket kaffe
* kolla i laredoute katalogen
* kolla alla shoppingsajter på nätet
* vänta på att brevbäraren ska komma med mitt anställningskontrakt så jag får se om jag drömde eller hörde fel igår...
* ladda ner musik (eller jo, det kan jag ju göra samtidigt som jag kollar partiledardebatten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0