Dagen D

...som i fotografering.
Japp, snart ska vårt hem läggas ut till allmän beskådan och budgivning. Men jag måste säga att jag tycker att vi har fått till det ganska bra. Visst hade jag varit glad för ett superellips-bord och några y-stolar, men det är ju inte inredningen folk ska köpa. ha ha
Planen för dagen är att åka till mio och byta en stol som var trasig *grrr*, till Bauhaus för några småsaker och Hemtex för nya påslakan. Sen är det bara städa, städa, städa som gäller...
tur att det är dåligt väder

Kommentarer
Postat av: Linda H

Det var det värsta när vi skulle sälja. Jag har stor integritet och gillar inte att okända människor är hemma och snokar när jag inte har koll på dem. Men det är ju något som måste göras. Hoppas ni får bra betalt för lägenheten.

2007-07-19 @ 12:56:59
Postat av: Busliv

Usch ja det där är så jobbigt! Vi hyrde ett förråd o ställde in en massa saker i också. Sen är det värsta att när första visningen är över är det omvisning o sen är det någon som vill komma o se igen!!! suck! o sen är det dags för besiktning ( iallfall om man bor i hus/radhus som vi)o då måste man städa igen...
Men sen när budgtivningen sticker iväg så kan man tycka att det var värt allt slit :-)

2007-07-19 @ 16:25:19
URL: http://busliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Linda H:
att folk går runt i lägenheten stör mig nog inte så mycket, men att allt måste städas och röjas. *suck* vi har säkert röjt klädkammaren tre gånger och nu är den full igen
Busliv:
Ja vi har ju inte ens kommit till visningen än!! det här var bara inför fotograferingen. Inför visningen kommer vi behöva röja ännu mer... kul semester ha ha

2007-07-20 @ 09:04:18
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0