Letar köksinspiration

Vi har ett ganska litet kök i nya huset och jag vet inte riktigt hur vi ska inreda det. Egentligen är det ingen brådska för vi  kommer nog inte köpa kök än på ett tag men man måste ju planera.
Jag skulle vilja ha mitt kök som i en dansk inredningstidning, själva känslan alltså. Nån slags blandning mellan rustikt och modern minimalism.
Den här bilden gillar jag. Snyggt med tunn rostfri bänkskiva

image846
bild från boligmagasinet.dk

Sen är jag ju väldigt förtjust i köket som vi har nu, fast i huset vill jag inte ha så mycket färg.
image848

Kommentarer
Postat av: Sigmundvanja

Keep up the good work.

2010-12-07 @ 11:00:38
URL: http://sigmundvanja.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0