Mer klänningsletande

Idag blir det mer springande på stan. Jag orkar inte vara hemma och inte gå till jobbet. Klarar inte av att träffa folk. Dessutom är det skönt att röra på sig.
Dagens planerade stopp blir nog Åhléns city och NK.
Den här klänningen från Bruuns Bazaar är väl helt oemotståndlig?
image824

En sån skulle jag vilja ha. Tyvärr var de slutsålda på nätbutiken Tin Tin of Scandinavia. Hoppas de har den på Åhléns.
Annars kanske jag åker tillbaka och handlar den rosa från Hunky Dory (kom på det sen)
image815

Mer på shoppinglistan:

* underkläder
* kläder till skruttan
* solbrillor
* liten väska
* sandaletter (om jag hittar en klänning)

Kommentarer
Postat av: annacapy

Jag gillar din blogg, till form, innehåll och syfte.

2007-06-21 @ 11:00:43
URL: http://anna.stickomdeintpassa.com
Postat av: Anna

Åh tack! Det var den bästa komplimang jag har fått på bloggen tror jag :-D

2007-06-21 @ 15:13:53
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0