Inside... my ass!

Jag vet inte hur länge fenomenet "inside my bag" har funnits... alltså att modebloggare (och andra) lägger ut innehållet i sina väskor till allmän beskådan. Jag vet bara att det var längesedan jag såg det första gången.
Jag slås alltid av hur få och välkoordinerade saker dessa människor har i sina väskor. Bara fina telefoner I-pods och en och annan svart kalender.
Kag tror att det är BIG bullshit!
Vart förvarar ni era kvitton, tamponger och halvfulla tugummipaket undrar jag?

Såhär ser det iallafall ut i min väska (känsliga läsare bör undvika denna bild)

image676

* ett oräkerligt antal papper, kvitton och tidningar
* tre block
* två pennor (ovanligt få faktiskt)
* plånbok
* tamponger
* plåster
* stegmätare
* eyeko fat balm
* en tom vattenflaska
* svarta ballerinaskor
* diverse skräp från viktväktarna
* hårnålar
* ett par strumpor (obs nytvättade!)
* en clementin

dessutom har jag i min jacficka följande
* mobiltelefon
* nycklar
* SL-kort
* vaselin

Kommentarer
Postat av: Mocca

*S* du har helt rätt, jag ska nog ta och tömma min väska också, bara för att visa vad man faktiskt har i en väska ;)

2007-03-26 @ 18:56:49
URL: http://mocca.blogsome.com
Postat av: Mia

Coolt, men ett par skor skulle jag nog inte få ner i min väska....

2007-03-27 @ 21:44:31
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: Anna

Mocca:
vi kan starta en ny trend! ;)

Mia:
Jag har väldigt små fötter :) och ganska stor väska

2007-03-28 @ 06:54:38
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0